Page
Menu
News

Huisartsenpraktijk "De Wormer"

U bent hier:  Home > Praktijk informatie > Klachtenregeling

Klachtenregeling

 Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren. Dit kunt u doen door het klachtenformulier in te vullen, te verkrijgen bij de assistente. Eén van onze huisartsen neemt uw klacht dan in behandeling.
De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht.
Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.
Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke Klachtencommissie in onze regio, waarbij de huisartsenpraktijk is aangesloten. U kunt uw klacht vanzelfsprekend hier ook direct indienen.

Folder klachtenregeling

Folder geschillenregeling

Klachtenregeling Huisartsenzorg Noordwest Nederland

Postadres: Stichting DOKh, Robijnstraat 6, 1812 RB Alkmaar

email:        klachtenregeling@dokh.nl

top
Page
Menu
News
Page
Menu
News

NIEUWS

MOET IK NAAR DE DOKTER?

 

AFWEZIG

Huisarts van Hulsel is afwezig van 25 april t/m 2 mei

Huisarts Spruijt is afwezig van 2 t/m 6 mei

Er is hierdoor minder spreekuurtijd beschikbaar. Graag uw begrip hiervoor.

 

MIJNGEZONDHEID.NET

Huisartsenpraktijk De Wormer nodigt u uit om een eigen
gezondheidsportaal te openen. Hierin kunt u online zelf afspraken maken, gedeelde labuitslagen bekijken, herhaalmedicatie aanvragen en online vragen stellen. Op dit gezondheidsportaal krijgt u via een beveiligde verbinding inzage in een gedeelte van uw medische dossier als dit is vrijgegeven.

  

 CORONAMAATREGELEN IN HUISARTSPRAKTIJK

  • Wij verzoeken u een mondkapje te dragen.
  • Wij verzoeken u 1,5 meter afstand van elkaar te houden.
  • Desinfecteer uw handen bij binnenkomst.
  • Kom alleen naar de praktijk als u een afspraak heeft en dat noodzakelijk is.
  • Heeft u klachten die passen bij COVID-19? Dan dient u eerst via de GGD getest te worden voordat u kunt langskomen. Als het nodig is dat u eerder al door een dokter gezien wordt dan zal de huisarts u bellen.

 

TWIJFEL  JE OVER VACCINEREN?

VACCINATIE TWIJFEL TELEFOON

 

IK HEB KLACHTEN DIE PASSEN BI J CORONA. MOET IK MEZELF (LATEN) TESTEN?

IK HEB KLACHTEN EN WIL ME LATEN TESTEN

IK WIL MEER WETEN OVER PRIKKEN TEGEN CORONA

Ik KRIJG EEN PRIK TEGEN CORONA

 

OCHTENDSPREEKUUR

Huisarts Booij en Spruijt houden afwisselend een ochtendspreekuur op dinsdag van 7-8uur.

 

 MIJNGEZONDHEID.NET

 

 

PRIVACY

Privacyverklaring

www.volgjezorg.nl

Toestemmingsformulier LSP

Online toestemming geven LSP

 

SPOEDNUMMER

Voor spoed bel de praktijk

023 56 41 872 en toets 1

 

SPOED

Bel tijdens kantooruren de praktijk: 023 - 56 41 872 en Toets 1

Bel 112 bij levensbedreigende situaties

Praktijknummer: 023 56 41 872
Faxnummer: 023 56 52 227

Bel 's avonds, 's nachts, in het weekend of tijdens feestdagen de huisartsenpost:

023 - 023 - 20 10 333

Email: info@dewormer.nl
(alleen voor niet medisch inhoudelijke zaken, wel voor herhaalreceptien)

U kunt uw vraag tegenwoordig ook online via MijnGezondheid.net stellen. De huisarts zal uw vraag binnen 2 werkdagen beantwoorden.

Huisartsenpraktijk "De Wormer"
Wormerstraat 29
2131 AX Hoofddorp

Onze praktijk is door de NPA geaccrediteerd!

top
Page
Menu
News

Powered by CMSimple | Template: ge-webdesign.de | Login